pascaleneva.reismee.nl

Dagje Moskou

Hou allemaal, Vandaag vroeg opgestaan, uur of 6. Snel een russische onbijt naar binnen gewerkt,uitgecheckt uit het hotel. Klaar voor een dagje Moskou,om 9 uur worden we opgehaald door Olga onze gids voor vandaag. Veel gezien...het kremlin, de St'Basil's Cathedral, de 7 zusters, de Cathedral of Christ the Saviour (we hebben een paar foto's toegevoegd,later krijgen jullie de rest te zien) en gelopen.....auau m'n voeten. Nu zitten we in een coffeeshop....koffie te drinken. JAAAA....koffie drinken. GEEN jointjes te draaien en te roken. We zijn nu in afwachting van Dimitri, onze travel agent, die ons naar het station brengt om ons op de trans mongolie express te zetten. Tot schrijfs en snel Pascal

Linda

Zo, dat klinkt erg leuk!! Heel veel plezier met de rest van jullie bijzondere reis!

Adrie

dat zal wel een indruk gemaakt hebben ,en nu het volgende traject ben blij zo veel te horen en zien .Groetjes van ons

marga

Heel leuk om jullie zo te volgen, net alsof jullie een beetje in het progamma "Pekingexpress"zitten.

Tineke

Hoi, hartstikke leuk om jullie reisverslag te lezen. Ik ben heel benieuwd naar de rest. Geniet ervan.

Gyntha en Adrie

Wij zijn net 1 minuut thuis vanuit Venetië en hebben als eerste natuurlijk de computer aangezet om jullie reisverslag te lezen en foto's te kijken...
Geweldig om zo mee te kunnen lezen en kijken.
Jullie coupé lijkt wel een vouwwagen, zo economisch!
Moskou is indrukwekkend!
We zijn benieuwd naar jullie Transmongolië ervaringen!
Veel liefs!!!! xxxxxxx

Lily Fortuin

Wat een reis zeg!
Hebben jullie Ans en Andries al ontmoet?
Lieve groet,
Lily

oma Trude

Ik geniet van jullie reisverslagen.
Wat maken jullie veel mee!
Veel liefs en een dikke kus.

Gyntha

lieve moederdagkaart kreeg ik van jullie! en leuk kadootje via Lot! Superleuk!
Volgens Adrie is de temperatuur in Ulanbataar nu 2 graden en in Peking wel..30 graden? Redden jullie het wel met dat beetje kleren in jullie rugzak?? Hoe ziet Mongolië eruit??
Wij gaan morgen weer heel gewoon werken hoor!
xxxxxxxx

Adrie

Net mijn Moederdag kaart ontvangen bedankt voor de lieve woorden .Hoop dat jullie genieten en tot horens

Ome Bertus en Tante Marijke

Leuk om dit allemaal te lezen, we blijven het volgen. Geniet er maar van een hele ervaring die jullie opdoen.

Xx van ns

Wout Wilma & kids

Hoi hoi

Wat gezellig en fijn om weer wat van jullie te lezen. Toppie!! Bijzondere ervaringen opdoen en heel veel zien va een heel mooi gedeelte van de wereld dat is een hele wonderbaarlijke "bagage" die je je verdere leven met je meeneemt. Super. Geniet er met hele volle teugen van.

Liefs van ons allemaal

Tiara Tours