pascaleneva.reismee.nl

Bijna!!!!

Nog 1,2,3 nog 3 nachtjes slapen! achhhhh

Komt nu wel heel dichtbij!

Vandaag hebben we alle 'dit heb je nodig' spullen gekocht van het lijstje wat we van de Tiara-tours hebben gehad. Dus nu genoeg Norit ingeslagen, vitamine pillen, neusspray, ORS, glorixdoekjes enz enz. Het word nu wel echt heel spannend! Zaterdag kwam 'het besef' ik ga naar een land waar ik de taal niet van spreek, waar ik de borden niet kan lezen, het eten niet ken en dat we waarschijnlijk op plekken ga slapen waar ik nietWIL slapen,..... maar dat is gezonden spanning niet waar?

Overal in huis liggen nu stapeltjes, een stapeltje met verzorgings spullen dus een WC rol, tandenborstel, mini douchegel+ shampoo een een klein stukje zeep, mini zonnebrand( want je weet maar nooit) deo, wasmiddel, touw+ knijpers.

Stapeltje eten: liga, drop, sultana's rijstenwafels, instand koffie en theezakjes, 2x anderhalve liter water fles, cup-a-soup gewoon en extra.

Stapel kleding: die veranderd nog per dag!

En dan,... Wat ga je al die tijd doen in de trein,.... Tot in den treuren spelletjes? Ga ik aan een nieuwe hobby beginnen saai borduren? Of toch maar de hele dag lezen? Wat moet je daarvoor meenemen? Het liefste licht gewicht. Alles moet op onze rug straks!

Hopelijk zijn er onderweg genoeg plekken waar we kunnen opschrijven hoe het nu gaat,... verwacht geen dagelijkse up-date. In de trein is geen internet.

Pascal en ik zullen afwisselen met schijven, vandaag was het mijn beurt!

Liefs, Eva

Reacties

Reacties

Patrick

Spannenddddd! Tof dat jullie dit bij gaan houden, ik kreeg net gelijk een mailtje van de update! Werkt dus prima.

Vergeet je foto camera niet, met eventueel extra geheugen kaartje...! Met zo'n reis ga je de 1000 foto's wel halen ;-)

Succes met inpakken verder, en heeeeel veeeeeel plezier!

Groeten,

Patrick (v Dijl)

MIJ

Oh spannend zeg.
Hè Eva, moet ik dan zonder jou kaasfondueen haha
Heel veel plezier en lekker genieten van jullie wel verdiende de vakantie.

Hele dikke knuffel van MIJ

Gyntha

Nog even een Hollandse maaltijd vandaag met eten dat je wel kent...

Adrie

Je kijkt er naar uit en dan ?gaan jullie ik zal jullie nog even een lekker chinees laten eten en dan op stap morgen we kijken naar jullie berichten uit.

Bejo

Zorg er in ieder geval voor dat die rugzakken niet te zwaar worden. Je zit wel veel in de trein, maar daar buiten moet je ze wel meesjouwen. Onze ervaring 12 à 13 kilo is het matje!

Bejo

En natuurlijk een hele goede reis. Blijft je je hele leven bij, zeggen wij als "oude reisrotten".

Raymond

Ontzettend veel plezier, maar dat gaat vast en zeker lukken. We kijken uit naar alle verslagen hier... :-)

Willeke

Spelletjes??????? Gewoon lekker uit het raam kijken en genieten van deze zo grote en mooie wereld.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours