pascaleneva.reismee.nl

alsnog een nacht Beijing

Zoals jullie lazen in het verhaal "Beijing II" zouden we om 21:30 uur vertrekken. Na een dag in het park, zijn wij rond een uur of 16 terug gegaan naar het hotel om wat te eten en opgepikt te worden door de reisagent rond 19;30. MAAR.....de reisagent stond iets voor 18;00 voor het hotel, en vertelde dat er problemen waren met de tickets van de trein. En we moesten nu(!!!) Weg! Dus overhaast onze tassen uit de lobby en we mengen ons in het spits uur. Onze slecht engels sprekende gids ,met een nog slechter adem,wil onze paspoorten om te proberen voor een kaarten van vandaag, hij kwam al na 10 minuten terug dat het vandaag niet meer ging lukken maar morgen waarschijnlijk wel! ( erg fijn!) Ondertussen werd er druk naar onze tassen gewezen en aan gezeten, vooral onze tas met brood was erg gewild. (Heel veel daklozen/zwervers) Maar de grote vraag was waar gaan we dan nu heen? We werden door onze gids in een hotel een stuk dichter in de buurt gestopt, zodat we de dag erna zelfstandig naar de trein konden. In het hotel wel Tiara nog even gebeld om te kijken of het klopt, en het kon idd wel kloppen. Nu na nog een dag wachten, gaan we straks echt (hopelijk!) Kus eef

Gyntha

Jee het is wel een avontuur zeg!
We leefden met jullie mee hoor toen jullie nog een nacht in Peking moesten blijven! Jullie hadden je juist zo verheugd op Tibet! Ik ben zo benieuwd hoe die reis is gegaan!? Met een binnenlandse trein? Hebben jullie alle bagage nog? Hoe gaat het met de hoogte? En hoeveel water krijgt een mens naar binnen op een dag?
Eindelijk is het weer in Nederland ook zo dat de plantjes op jullie terras extra water nodig hebben! (doen we vananvond weer)
Een dikke kus voor jullie beiden!

Adrie

Jammer dat je dat mee hebt gemaakt het ging allemaal best voorspoedig maar nu zijn jullie in Tibet en gaan daar weer mooie dingen zien .Wel erg veel drinken en de hoogte ik ben benieuwd hoe dat aanvoelt.En Eva wat je moeder zegt ook wij gaan nu aan het sproeien.Heel veel groetjes van ons en Rich en Mar en de 3 kids, alles gaat goed.

willeke

hoi Eva en Pascal, jammer van dit dompertje hopellijk komen jullie hem snel te boven zodra jullie in tibet aankomen , en weet je dit maakt jullie reis nog specialer dan dat hij al was,hier kunnen de poezenkindjes lekker van het warme weer genieten op een afgesloten balkon o ja ik natuurlijk ook. dikke kusssss van mij en genietse maar.willeke

adrie

o wat vies zeg, zeker een ervaring maar dan negatief ja dat moet je ook meemaken zegt men maar nu maar kijken wat er verder gebeurt .Heel veel groeten van ons .XXX

joop verhage

Beste Eva en Pascal,

mooi werk al die reisbelevenissen, om jalours op te worden. Geniet van deze unieke vakantie, blijf gezond en doe rustig aan. Lekker hè, al die slow food.

Wout, wilma en de kids

Leuk om dit verhaal te lezen. Er komen oude herineringen boven die wij mee maakten met onze reis in Maleisie. Een wc wat een gat in de grond was met 3 stukken hout erom heen. Wij hadden in Maleisie ook grote kakkerlakken. Jullie ook. Met gebaren kom je ook erg ver. Geniet er nog van en we horen wel weer.

willeke

Gelukkig bestaat er nog geen geur mail, jeetje volgens mij kan het niet smeriger worden dan dit, wat zullen jullie als je weer thuis bent genieten van alles wat je hebt hier in dit kleine keine kikkerlandje wat nu toch wel een paradijsje op aarde blijkt te zijn, ik kan toch bijna niet wachten om eefs uitdrukkingen te zien als ze haar verhalen gaat vertellen aan de receptie, dan ga ik pas genieten;)

eva

Wat ben je ook een lekker ding he wil, je zal zekker genieten mischien neem in wel een potje mee met geur voor je.
X

eva

Echte klein ongedierte hadden we alleen in Moskou. In mongolie zaten er wel beesten onder onze ger, maar daar zat nog een betonnen plaat tussen. Dus daar maakte ik me niet druk om.
Eigenlijk valt het met de beestje heel erg mee!

toosje en bay goertz

wat een super reis maken jullie.
Geweldig, genieten he.
Lieve groetjes/knuffel van ons uit veldhoen

Tiara Tours