pascaleneva.reismee.nl

eerste trein ervaring!

De eerste anderhalve dag zitten er op! Vanmorgen aangekomen in moskou. Deze reis was één hele bijzondere ervaring. Één hele knussen (lees net te kleine) coupe. 3 bedden boven elkaar. Gelukkig hadden wij één afgehuurd samen, anders hadden we bijvoorbeeld in köln één 3de persoon om 4;30 erbij gekregen. Er is één ander nederlands stel die de zelfde reis doen. Dat is wel fijn. Echt bijna niemand spreekt hier engels, en ons russisch is niet zo geweldig!. Ruim 6 uur gewacht bij de paspoort controle, in één snikhete trein. Gisteren voor het eerst, op de grens van polen en wit-rusland, bij een 'huis vrouw' ( er kwamen hordes de trein in!) Kip en aardappelen gekocht, en jawel GEGETEN. nu gaan we nog even genieten van de heerlijke zon van 22.4 graden! En dat om 19;19. Heel veel liefs, eva

adrie

Leuk wat te horen en hoe jullie het beleven ,maar ook leuk dat er nog een Nederlands stel is die deze reis doen hoop dat het klikt en wat ik al zeg geniet van alle indrukken die jullie opdoen knuffel je paps(Bert) je mams(A3)

Tiara Tours