pascaleneva.reismee.nl

3de trein ervaring

We zitten in Beijing,lekker warm. De 3de treinreis ervaring ging vrij gemakkelijk. Ja gemakkelijker dan de vorige treinreis. Nu was het maar 1 nacht slapen i.p.v 5 nachten slapen. En je weet nu hoe alles werkt,in je coupe. We zijn vanuit UB (Ulaanbataar) VIA de Gobiwoestijn de grens over gegaan naar China. Het was 1 groote zandbak,zodra we de grens over waren werd het mooier. Wat wel verveeld was,is het lange wachten bij de grens. 1 1/2 uur bij de mongoolse grens en 4 1/2 uur bij de chinese grens. De douane waren niet zo vriendelijk aan allebei de kanten van de grens. Ik kan nu begrijpen hoe een buitelander zich voelt. Maar het vervelende van het verhaal, is dat je in een trein zit 6 uur lang met een tempratuur van 30 graden en toilet opslot.........JA, jullie lezen het goed TOILET OPSLOT......6 uur lang. We zitten nu in een mooi hotel met elke dag warm water. Dit is een klein reisblog,we gaan nu aan 3 dagen excursies beginnen. Dus jullie zullen binnenkort weer van ons horen. NI HAO Pascal

Adrie en Gyntha

Treinen heeft zo z'n nadelen! Nu maar even genieten van jullie mooie hotel met hopelijk ook een goed werkende wc ! En deze dagen zeker ook even aan de "was"???
Vergeten jullie niet om maandag een feestkaarsje op te steken in de Lamatempel?
xxxxxxx

Tom

Eva / Pascal,

Wat een geweldige huwelijksreis !? Echt Top, inderdaad dit is geen vakantie maar reizen, Eva ik lees dat je man uit eten gaat daarna gaat stappen, zorg dat hij niet doorslaat want als hij terug is moet hij wel aan de juiste kant van de bar belanden, en dan weet jij wel welke kant ik bedoel.

Fijne Reis

Tom

Adrie en Bert

He zeg wat een verhaal weer en dan dat wachten bij de grens ,maar jullie gaan nu weer veel moois zien en maandag gaan jullie natuurlijk Eva haar verjaardag vieren ,leuk om jullie even gehoord te hebben zaterdag en nog de groeten van je pa (Bert)

Fineke

Hoi Pascal en Eva wat maken jullie veel mooie leuke en wat minder leuke dingen mee zoals het lange wachten bij douane met hoge temperaturen en geen toilet maar het is het allemaal waard want jullie maken mooie foto''s en in het echt zal het nog vele malen mooier zijn

Oma Trude

Lieve jarige Eva,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag in China!!!
Dat is toch wat anders dan in Zwijndrecht.
Heel veel plezier!!!
Ik kijk steeds uit naar jullie leuke reisverslagen en leef mee met jullie reis.
Pascal ook gefeliciteerd met Eva's verjaardag.
Dag hoor, allebei veel liefs en een dikke kus.

Gyntha en Adrie

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Gek hoor om wakker te worden met een jarige dochter zo heel ver weg.
We zagen een MMS waarop je er heel feestelijk uitziet!
Pascal, gefeliciteerd met je vrouw!
Samen een verjaardag in Peking vieren, maak je nooit meer mee!
Heel veel liefs en veel kusjes!

Patrick & Lotte

Er is er één jarig hoera, hoera! Ik kan je niet zien maar dat ben jijjjj! Dat vinden wij allen zo prettig jaja. Daarom zingen wij blij blij blij blij!!!! Zij levee lang hoera, hoera! Zij leve lahang hoera, hoera. Zij leeeeeve lang hoera, hoera!

Lieve, lieve Eef,
Van harte gefeliciteerd! Volgens mij heb je je feestmuts al op en hangen er slingers voor je klaar. Ik hoop dat je je zo ook jarig voelt! Nog heeeeel veel plezier en geniet ervan!

xxx Patrick & Lotte

Tiara Tours