pascaleneva.reismee.nl

Beijing

Al 2 excursie dagen achter de rug. We hebben al veel gezien. Gisteren het Plein van de Hemelse Vrede, De verboden stad en de tempel of heaven. Vandaag de lama tempel, het Olympisch dorp,en natuurlijk 1 van de 7 wereldwonderen......DE CHINESE MUUR Morgen nog 1 excursiedag.....en een feestelijke dag. Want dan viert Eva natuurlijk haar verjaardag. We gaan nog langs het Zomerpaleis en een Hutong.( een ouderwetse buurt zoals het oude noorden, katendrecht) Wat we ook niet mogen vergeten is Peking Duck te eten heeft onze gids Joyce gezegd. We verblijven in het Chongwenmen Hotel, een mooi hotel in de 2 de ring van Beijing dat betekent bij na in het centrum. Voordat we naar Tibet gaan hebben we 2 extra dagen vrij, die gaan we goed besteden.(nog wat meer van Beijing zien). Er zijn ook veel restaurantjes, cafés, en natuurlijk veel fast food bedrijfjes. Misschien moeten de broers en vader Groeneweg een keer op een trip om nieuwe ideeën op te doen. Misschien schijf Eva morgen nog wat, hoe haar verjaardag was in China.....!?!?! Ik zeg TOEDELEDOKI. Pascal.

marga

wat een mooie ervaringen maken jullie mee,
wat zullen jullie straks ontzettend veel te vertellen hebben , maken jullie ook veel foto`s , ben er erg benieuwd naar . lijkt me geweldig om te doen zoals jullie het doen !!!

Fineke

Goede morgen gefeliciteert met je verjaardag Eva en Pascal jij met je vrouw. Vier de dag op zijn Chinees haha genieten jullie maar goed van alles

Ome Bertus en Tante Marijke

Goedemorgen Eva gefeliciteerd met je verjaardag, en Pascal jij ook gefeliciteerd. Heel apart zo je verjaardag te vieren maar dat zal allemaal wel lukken. Zoals ik jullie verhalen lees is dat genieten allemaal.
Nog veel plezier en zeker vandaag.

XXX van ons

15 +groep van VISIO

Rewiena: lieve Eva ik mis je heel erg en gefeliciteerd met je 26ste verjaardag. en kusjes van mij!
Kevin: ik hoop dat je weer op school komt en ik heb nog iets voor Pascal en fijn dat Feijenoord 2de is geworden!
Yahia: gefeliciteerd en ik hoop dat de reis goed komt en dat er geen file is.
Ersan: Eva kom je wel weer terug?
Melissa: gefeliciteerd en ik ga wel mee op kamp!
Yari: Van harte gefeliciteerd met je 26 verjaar dag en dat je maar gauw weer op school mag komen want we missen je heel erg!

Carola

Hoi,
wat een gave dingen maken jullie mee zeg! Leuk om het zo te lezen. Geniet ervan en maak er vandaag een extra mooie dag van!! Eva, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

x Carola, Marcel en Noortje :-)

willeke

lieve lieve Eva je zal maar 26 jaar worden en dan in china zitten, van hart gefeliciteerd met je 26e verjaardag en natuurlijk ook de felicitaties aan Pascal,je zal vanavond niet veel te hoeven lopen met drankjes en hapjes ook wat dat betreft een lekkere verjaar dag, ja toch,eg wel, niet dan dikke kunffffff Willeke

Ben

Gefeliciteerd, we kunnen niet langs komen, de volgende keer dan.

Joke en Ben

Linda

Eva, gefeliciteerd met je aan-de-andere-kant-van-de-wereld-verjaardag!!!!! Hopelijk zijn alle chineesjes een beetje aardig en zingen ze een verjaardagsliedje voor je!

Groetjes Linda

Tiara Tours