pascaleneva.reismee.nl

verjaardag in china!

Hallo lieve mensen! Heel erg hartelijke bedankt voor al jullie felicitaties! Wat een gekke dag! Vanmorgen had pascal een slinger opgehangen, en 2 kaarten van thuis mee gekregen( dank je wel pap en mam, en ries/mar) Een verjaardags muffin en een happy birthday-butten gehad. Gisteren was ik niet lekker, vandaag gelukkig wel! En bij de theeschenkerij echte chinese thee op! Ook het Zomerpaleis gezien! Het was vandaag niet heel erg warm, gelukkig maar, maar goed uit te houden! Een echt feest maal bij KFC gegeten met een hagen-das ijsje! Nu net al jullie reacties gelezen! Voor de kids uit mijn klas: ik mis jullie ook! Morgen over 2 weken ben ik weer op school! Fijn van feyenoord! En leuk dat je mee op kamp gaat! Het is hier nu al best laat! Dus we gaan naar onze kamer( er is alleen maar WiFi in de lobby) Tot snel weer X eef

anouk

hey eef van harte gefelicteerd!!! x x x
Leuk om al die verhalen te lezen zeg!
nou geniet ervan ik mis je wel hoor!

dikke mega kus!
En groetjes aan pascal!

Dick en Lieneke

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag,we begrijpen dat deze dag bijna voorbij is
als we dit versturen slapen jullie misschien al.
Geniet nog lekker even van deze laatste weken.

Wout Wilma en kids

Hoi Eef ( en Pas )

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag in een bijzndere omgeving. Dit zal een verjaardag zijn die je niet snel zal vergeten. Pas jij ook van harte natuurlijk. Waarschijnlijk, weet wel zeker, liggen jullie al te knorren. Maar ja effe geen erg in het tijdsverschil. Nou geniet er nog van.

Liefs wwlje

Adrie

Ik ben jullie verhaal weer aan het uitdraaien dan hebben wij ook een spoort boekje ervan en wat leuk dat zo veel mensen aan je hebben gedacht Eva ook op facebook zag ik veel felicitatie,s

Jan en Ineke

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Eva,
ook wij hadden geen erg in het tijdsverschil. Maar ja , je moet maar denken de bedoelingen zijn goed.
Geniet nog van alles wat jullie nog gaan doen en tot horens maar weer !!! gr.

Fleur

He Eef,
Misschien op de valreep, maar hier ben je nog twee uur jarig!!!
Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie prachtige reis.
Dikke kus van Tommy, Fleur en Isabel

Eduard Slootweg

Heel hartelijk gefeliciflapstaart met je verjaardag wereldreizigster!

Joyce

Hoi Eva en Pascal, hieperdepiep natuurlijk!! en dat in China! Leuk! En wat genieten jullie samen! Wat gaat de tijd snel he, als je geniet. Over twee weken sta je hier weer met de gepakte koffer voor een "vakantie"naar Ellemeet, Eva!! 's avonds met een wijntje gezellie bijkletsen. Geniet van jullie reis, verder en we lezen wel weer! dikke kus, Joyce

Tiara Tours