pascaleneva.reismee.nl

Beijing II

Het laatste verhaal uit Beijing, want wij gaan vanavond 21:30 uur (chinese tijd) met de trein verder naar Lasha de hoofdstad van Tibet. We hebben een hele mooi week gehad hier in Beijing. 3 dagen van excursies en 2 dagen van zelf slenteren door de stad. Zo als eva vertelde zijn we de 3de dag s' ochtend naar het Zomerpaleis geweest. S' Middags naar de Drum - en Bel Tower geweest en we hebben een thee-ceremonie bijgewoond. Zoals jullie lezen zijn dat wel zeer lange en vermoeide dagen geweest, dus was het lekker om 2 dagen iets voor je zelf te doen. Vandaag om 10 uur s'ochtends (chinese tijd) werd ik gebeld door Richard (bij jullie was het 4 uur s'nachts nederlandse tijd, 6 uur tijdverschil) hij vertelde me dat hij uit was geweest ( ik dacht al .....op een woensdag) met m'n neefje....... JA met m'n neefje Jakko....... JA .......we zijn weer OOM & TANTE. Het is wel vreemd om OOM te worden aan de andere kant van de wereld. Gefeliciteerd Richard, Marrielle, Tygo en Jade met jullie zoon & broertje. We zijn vanmiddag naar het park van de tempel of heaven geweest, en hebben ons onder de lokaals gemengd. Het was zeer gezelllig. Voor de 4 de en laatste treinreis "de Himalaya Express" hebben we weer inkopen gedaan. Omdat we de hoogte in gaan, en je bloed dan gaat stollen moeten we veel water drinken wel 4 TOT 6 liter water per dag. Om je bloed dunner te laten worden.(men zegt ook wel 1 liter water per kilometer de hoogte in) We hebben erg veel zin om deze reis te maken, het lijk mij ook en bijzonder trip wat dit is het hoogste treintraject te wereld. Jullie zullen weer een paar dagen niets van ons horen. Maar TOT snel. Groetjes OME Pascal & TANTE Eva.

MIJ

Hey van harte hoor Oom en Tante,
Geniet nog van jullie vakantie.
X

Lotte

Van harte gefeliciteeeeeeerd!!

Adrie

Allereerst gefeliciteerd nogmaals, het is een grote knul hoor een 2 e Tygo nu weer op jullie verhaal wat is het toch fijn om te lezen dat jullie zo veel zien en genieten van alles wat je beleefd nog anderhalve week dan zijn jullie weer terug en hebben jullie vast heel heel veel te vertellen .Bedankt voor de kaart
XXXX Pa en Ma

Adrie

P.S Wat zijn de foto,s ook leuk om te zien.

Jan en Ineke.

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie neefje Jakko.
Het is nog steeds leuk om al jullie verhalen te lezen, jullie hebben het nog steeds naar je zin! Zie je niet op tegen al dat water drinken? Veel plezier nog en tot horens maar weer. groeten van Jan en Ineke.

Joke en Ben

Oom Pascal en tante Eva, gefeliciteerd.

Jullie maken een hoop mee, en nu naar Lhasa geweldig.
Geniet en slurp het allemaal op en jullie verhalen en foto's zijn harstikke leuk.

Fineke

Gefeliciteert met jullie neefje Jakko.
Jullie moeten veel water drinken hopen dat het toilet niet gesloten is. Hier is het erg mooi weer overdreven vindt ik ineens maar ja dat heb je in ons kikkerlandje.
Wens jullie een hele goede reis en heel veel plezier.

Tiara Tours